13/12 Lucia, inte för att jag märkt av det eller så...

Söndag. 3:e Advent.
En mycket slö dag. Jag gick till kyrkan på morgonen och deltog i gudstjänsten. (Inget Luciatåg, man firar inte det här). Sedan gick jag hem och såg sista avsnittet av True Blood säsong 2 och nu måste jag vänta till juni innan säsong 3 kommer ut. Drygt! Men jag ska få tag på böckerna och läsa dem. Jaha ja, efter detta tänkte jag och Julia åka till IKEA men det blev så sent påtänkt att vi struntade i det eftersom butikerna stänger 5 och vi hade nog inte kommit fram förrän 3 eller så. Istället så såg jag filmen Inkheart på tv och lite andra serier på datorn. Vid 7-tiden beställde vi hem pizza som vi åt framför finalfinalen av the X Factor. Min favorit vann inte, dock ej helt oväntat för killen som vann Joe, är bättre på att sjunga, om än tråkig och endast väljer ballader. Olly, min favvo är roligare, en sann entertainer och spexare. När detta var färdigt såg jag på mer serier på datorn och skypade med mor. Far, Alva och Eko var också med på ett hörn.
Fick veta idag att Therese troligtvis kommer flytta tillbaka till Danmark för att ta hand om sin sjuka mor så jag ska väl börja söka nytt igen. Känns drygt och jag vet inte riktigt vad och hur jag ska göra. Det enda jag vet i nuläget är att jag inte känner mig färdig med London än så om det är möjligt ska jag fixa nytt jobb. Jag ska göra mitt bästa. Men just nu orkar jag inte riktigt ta i tu med saker och ting så steg ett för mig är att köpa de julklappar som saknas. Därför blir det nog en tripp in till stan i morgon.
God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0