18/7 - 19/7 MGMT - Kids

Söndag.
En riktigt slö dag. Enda gången jag lämnade huset var det för att köpa lite sweets så som doughnuts. Jag kan faktiskt inte riktigt komma ihåg vad jag gjorde om jag ska vara ärlig. I alla fall inte förrän på kvällen då jag skypade med Lisa Jonsson. Så himla kul det var att snacka med henne igen! Jag skrattade som bara den och när jag senare gick ner så sa Niels "You're having fun". Lisa är ju bara så vansinnigt rolig. Annat jag kommer ihåg av dagen är att jag köpte en ny mascara, Elastic heter den och är från märket Bourjois och var faktiskt asbra. Totalt värt sina 9 pund. Jag käkade även två munkar och såg filmen The Rebound på min dator. Okej film men inte så mycket mer än det.

Måndag.
Jag hade planerat att åka in till stan så jag gick upp vid 10, käkade frukost och fick sedan ett sms av Julia där hon sa att hon och Stephanie skulle på Victoria and Albert museum och undrade om jag ville hänga på. Jag sa ja, gjorde mig i ordning och var där strax innan 12. Vi såg några av utställningarna innan hungern sedan sa åt oss att äta lunch istället så vi satte oss på en uteservering och åt och snackade tills klockan var 2 och Julia var tvungen att återvända till jobbet. Själv tog jag en buss in till stan och gjorde en liten shoppingtur. På HM köpte jag en blommig blus och en grå midjekjol som utgjorde en riktigt söt combo, och sedan bara slögick jag i några fler butiker innan jag slutligen for hem vid 4-tiden. Jag hoppade av bussen vid Tesco på gatan och köpte lite mat innan jag fortsatte hem. Här hemma satte jag mig vid datorn och såg på serier medan jag käkade middag. Jag skypade även med mor och Ludvig innan jag slutligen åt upp mina resterande två munkar medan jag såg senaste avsnittet av True Blood. Jag är jäkla trött på tråkBill nu måste jag säga. Och hur bra skådis är hon som spelar Tara egentligen? Tacka vet jag vår alldeles egna Alex, you go!
Ja när det var slut så gick jag helt enkelt och la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0