6/7 På bättringsvägen

Tisdag.
Jag vaknade omkring 10 och kände mig mycket bättre än dagen innan. Febern hade gått ner avsevärt så jag kände mig ganska så kry. Just som jag vaknat fick jag ett sms av Charlotte där hon frågade om jag ville snacka med henne på skype så det gjorde jag innan jag sedan gick ner för att äta frukost (framför tv:n såklart). Efter frukost strök jag några skjortor och sedan skurade jag ur hela kylskåpet som var ganska så äckligt. Jag torkade av kökets alla ytor också innan jag gjorde en supertråkig omelett av det enda jag hade kvar i kylen (två ägg) som jag åt medan jag såg slutet av en film jag påbörjat några dagar innan. Efter slapptiden städade jag Niels toalett och sedan tog jag en dusch innan jag gick för att handla lite käk. Jag promenerade iväg till den lilla tesco-butiken som finns här i Sheen och köpte bra och billigt käk: tonfiskburkar på halva priset, potatis, nudlar mm. Unnade mig även en burk Pringles som jag ska sätta i mig då suget faller på. När jag var färdig gick jag hem igen och fixade tonfisk, majs och majonäsröra, micrade mig en potatis (det ska vara till å va lat) och såg på Friends medan jag åt. Nu ligger jag i min säng och har tänkt se ett avsnitt How I met your mother och sedan filmen The Vampires Assistant medan jag äter antingen en snickers eller påbörjar pringlesburken. Jag är fortfarande inte helt frisk kan jag meddela, jag hostar och snorar men det känns i alla fall som att det är på väg åt rätt håll så det är ju skönt!

Tänkte bjuda på en bild som Alva tog då jag var hemma. En liten kotte som krupit in under huset men somnat på halva vägen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0