Ett kort litet inlägg om Twickenhams katter

Det är något konstigt med katterna här. Ja inte alla kanske men oroväckande många måste jag säga. De är tjocka och liksom... knöliga eller påsiga under magen. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men Molly till exempel, den här familjens katt, är en riktig liten tjockis. Hon är som smal och nätt i kroppen men har en stor slapp mage, stackars katta. Och när jag låg och solade i trädgården häromdagen hörde jag en hög duns bakom mig och där föll grannkatten Princess ner på gräsmattan och hon är ännu värre! Ser ut som att hon har svårt att gå för att magen hänger ner som en påse under henne.
Okej, jag medger att jag överdriver nu. Riktigt så här illa är det inte, denna bild hittade jag på internet.
Så här ser Molly egentligen ut:
Ser ni hur magen ligger som en tom ICAkasse mellan benen på henne...
Nåja, nu har jag nog sagt allt jag har att komma med om områdets katter, nu ska jag ta den där duschen jag snackade om.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0